به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور تعامل آسان مردم و دولت و با هدف پاسخگویی مستقیم به سوالات و درخواست های مردم ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با همراهی صفورا دریاپیما رییس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان ، امروز یک شنبه ۴ آذر ماه از ساعت ۱۲ به مدت یک ساعت از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) و تلفن ۱۱۱ پاسخگوی سوالات ، درخواست ها و مطالبات شهروندان بود.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان امروز یک شنبه ۴ آذر ماه از ساعت ۱۲ به مدت یک ساعت از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات شهروندان بود.
کد خبر 123039
نظر شما